تعبیر خواب پابنداني كردن به همراه خواب بادکنک

تعبیر خواب پابنداني كردن به همراه خواب بادکنک

پ
تعبیر خواب - پابنداني كردن
محمدبن سيرين گويد: اگر به خواب ديد كه كسي را پابنداني كرد، دليل كه در كار آن كس مقيم و پايدار است و از او جدا نگردد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: پابنداني كردن درخواب بر سه وجه است. اول: مقيم شدن آن كس كه پابنداني او كرد.دوم: عنايت كردن با وي. سوم: خير منفعت بدو رسد... 
اگر بيند از پابندان كسي بيرون آمد، تاويلش به خلاف اين است.

تعبیر خوب بادکنک
اگر بادکنک بزرگ و به واقع يک بالن بود در خواب کاري است که بزرگ مي نمايد و شما در خود توانائي انجام آن را نداريد. چنانچه در خواب چنين بالني را به شما دادند کاري به عظمت و بزرگي آن به شما پيشنهاد مي شود که مي تواند شما را در خود غرق کند و فرو ببرد. چنانچه به وسيله آن بالن از زمين بلند شديد و به هوا رفتيد به شما مي گويد از واقعيات زندگي دور مي شويد و تکيه گاهي را از دست مي دهيد بي آن که نقطه اتکا قابل اطميناني بيابيد.

اگر در سبد بالن ايستاده بوديد، عشقي سر راه شما قرار مي گيرد که بسيار هيجان انگيز است. اگر دختر جواني ببينيد که با بالن پرواز مي کند به مردي شوهر مي کند که در شهري دور از محل اقامت او خانه دارد. اگر با بالن به دور دستهاي آسمان رفتيد که زمين زير پايتان محو شد و شما همچنان به طور عمودي بالا مي رفتيد به هيچوجه خوب نيست ( به پرواز در حرف (پ) نگاه کنيد).

اگر بيننده خواب ببيند که سوار بالني است ولي بالن ناگاه ترکيد هم چنان نيکو نيست و شايسته آن است که بيننده خواب چندي مراقب خود باشد و از ايجاد برخورد هاي تند و خشن خودداري کند.اگر بادکنک کوچک بود و ترکيد بيننده خواب يکي از انگيزه هاي عاطفي و احساسي خود را از دست مي دهد. براي دختران و پسران جوان بيهودگي اولين عشقي است که ملاقات مي کنند.

اگر بالني را در حال پرواز در آسمان ديديد که مردم به تماشا ايستاده بودند هيجاني عمومي به وجود مي آيد که اميد بخش است. روي هم رفته ديدن بالن بد نيست.حضرت دانيال گويد: باران درخواب رحمت و بركت بود از خداي تعالي بر بندگان چون عام بود و به همه جا برسد. و خواب ديدن باران به وقت خويش نيكوتر است به وقتي كه مردمان باران خواهند بهتر باشد.

اما اگر آن باران خاص است، چنانكه بر يك جا باران سخت مي باريد و جز آنجا جاي ديگر نباريد اين چنين، دليل كند بر رنج و بيماري بر اهل آن موضع و سختي كه به ايشان رسد. اگر بيند كه باران آهسته مي باريد، دليل كند بر خير و منفعت اهل آن موضع. اگربيند كه اول سال يا اول ماه باران باريد، دليل كندكه در آن سال يا در آن ماه فراخي و .

.. نعمت زياد پيدا شود. اگر بيند كه باران تيره و سخت بود كه مي باريد، دليل كند بر بيماري كه در آن هلاك شود. محمدبن سيرين گويد: اگر بديد كه باران سخت نه به وقت خويش مي باريد، دليل است كه در آن ديار، لشكر رنج و بلا رسد و اگر بيند كه با آب باران مسح مي كرد، دليل كه از ترس و بيم ايمن شود. اگر بيند كه باران بر سر وي مي باريد، دليل بود كه به سفر رود و با سود و منفعت بازآيد.

اگر بيند كه باران بر سر مردمان چون طوفان مي باريد، دليل بود كه در آن ديار مرگ مفاجات پديد آيد. اگر بيند كه از هر قطره باران آواز همي آيد، دليل است عزت و جاه او زياد شود. اگربيند باران عظيم مي باريد، چنانكه جوي ها از آن روان شد و زياني بدو نرسيد، دليل كه پادشاه تعصب كند وشر وي از خود بازدارد و اگر بيند از آن جوي ها نتوانست گذشت، دليل كه شر پادشاه از خود دفع سازد.

اگر بيند كه آب از هوا همي آيد. به كردار باران، دليل است كه عذاب حق تعالي و بيماري در آن موضع پديد آيد. ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند به جاي باران انگبين همي باريد، دليل كه نعمت و غنيمت در آن ديار بسيار باشد و هر چيز كه بيند كه از آسمان مي باريد تاويلش از جنس آن چيز بود. اگر بيند كه آب باران صاف و روشن بود، دليل كه بر قدر آن خير و راحت بدو رسد.

اگر بيند كه آب باران تيره و ناخوش بود، دليل كه بر قدر آن رنج و بيماري كشد. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن باران درخواب بر دوازده وجه است. اول: رحمت. دوم: بركت. سوم: فرياد خواستن. چهارم: رنج و بيماري. پنجم: بلا. ششم: كارزار. هفتم: خون ريختن. هشتم: فتنه. نهم: قحط. دهم: امان يافتن. يازدهم: كفر. دوازدهم: دروغ.

ب

[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 8 آذر 1395 ] [ 14:21 ] [ نیما ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]